wat vind je het leukst!

woensdag, december 12, 2007

Het bos

Het bos
Er was eens een bos.Een heel groot bos. En in dat bos woonden heel veel dieren. Een van die
dieren was een muis. Die muis kon maar niet ophouden met opscheppen! Hij zei ik kan een tijger kietelen, ik kan in een woud lopen met allemaal gulzige slangen en ik kan op de ruggen van krokodillen lopen . De oudste muizen geloofden er niks van . Ze zeiden , dat willen we wel eens zien. Oke zei de muis zonder aarzelen. Hij ging naar drie slapende tijgers en begon te kietelen. Opeens werd de tijger wakker en zei , wie durft er mij te storen tijdens mijn slaap?De anderen werden ook wakker en keken naar de muis. De muis begon te rennen en te rennen. Hij liep door een woud vol gulzige slangen en liep over de ruggen van vier krokodillen om de rivier over te steken. Eindelijk hadden de drie tijgers hem te pakken . De eerste zei er zit wel niet zo veel vet aan voor ons drie . Toen zei de tweede : wat voor ons drie wie had hem het eerst gezien ? ik ! Dus hij is voor mij! Hela zei de derde waarom zouden we je anders meehelpen. Hij is ook voor ons , jij hebberige diksak. Terwijl de drie tijgers aan het kibbelen waren glipte de muis er tussenuit en liep weg. De volgende dag was hij weer aan het opscheppen. Had hij zijn lesje geleerd ? Nee!!!! En toen begon het verhaal weer opnieuw.


EINDE
AMAN

Geen opmerkingen: